T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MANİSA / SALİHLİ - Salihli Sekine Evren Anadolu Lisesi

FELSEFE SORUŞTURMA TOPLULUĞU MÜZEDE FELSEFE ETKİNLİĞİ

2021-2022 Eğitim öğretim yılında yürütmeye başladığımız Felsefe Soruşturma Topluluğu (FST) eTwinning Projesi Aralık ayı etkinliğimiz olan Müzede Felsefe etkinliği kapsamında Okulumuz etwinning Proje öğrencileri Salihli Kent Müzesinde bir felsefe  etkinliği  düzenlediler.

17.12.2021 tarihinde gerçekleşen etkinlikte öğrenciler drama, felsefi soruşturma ve bil bakalım ben kimim ve actıonbound yarışmalarıyla Salihli Kent Müzesinde adeta bir Felsefe Şöleni düzenlediler.Öğrenciler tarihteki önemli filozofları canlandırarak adeta müzede bir  filozoflar geçidi sergilediler. Etkinlik tüm katılımcılarda büyük bir hayranlık uyandırdı. Müzeler, toplumların ve insanlığın her alandaki gelişiminin ve değişiminin izlerini barındırır. Müzeler; yaratıcılığın gelişmesine, düş gücünün uyarılmasına katkıda bulunabilecek en önemli ortamlardan biridir. Etkinlik sonunda öğrencilerimize yapılan değerlendirme anketine göre Salihli Kent Müzesinde; öğrencilerimizde araştırma-sorgulama bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanma, eleştirel düşünme, iletişim, gözlem yapma, değişim ve sürekliliği algılama, mekânı algılama, sosyal katılım gibi becerilerinin geliştiği gözlenmiştir. Başta etkinliğimizin başkahramanı öğrencilerimize, okulumuz Felsefe Grubu Öğretmenimiz Ferhan Urfan'a, resim öğretmenlerimiz Nilüfer Yılmaz ve Rana Şahinoğlu'na, müzik öğretmenlerimiz Müge Dağ  ve Ersin Ömer Atagöz 'e, desteklerini esirgemeyen okul müdürümüz Abdülbaki Türken'e, müdür yardımcımız Gülsüm Zehire, katılım sağlayan tüm öğrenci ve velilerimize teşekkür ederiz.

03-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-202203-01-2022

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 03.01.2022 - Güncelleme: 18.01.2023 18:54 - Görüntülenme: 93
  Beğen | 1  kişi beğendi